Potrebujete s niečím poradiť?

Napíšte na našu zákaznícku linku, kde sme pre vás každý pracovný deň od 8 do 17 hodin, alebo nám napíšte e-mail na adresu info@benefitplus.sk

FAQ

Kde nájdem svoj zostatok bodov?

Počet bodov, ktoré môžete použiť, nájdete vo svojom účte po prihlásení do aplikácie Benefit Plus v hornom riadku.

Môžem zmeniť moje kontaktné údaje?

Áno, svoje kontaktné údaje si môžete jednoducho zmeniť vo svojom účte po prihlásení do aplikácie Benefit Plus, v záložke Nastavenie.

Stratil(a) som alebo mi bola odcudzená karta. Ako mám postupovať?

Kartu si, prosím, zablokujte vo svojom účte po prihlásení do aplikácie Benefit Plus, v záložke Nastavenie. Novú kartu si môžete objednajte vo svojej Cafeterii.

Kde nájdem zoznam miest, kde môžem uplatniť moje benefitové body?

Aktuálny zoznam partnerov nájdete v aplikácii Benefit Plus pod záložkou Zoznam benefitov. Benefity môžete v aplikácii vyhľadávať aj podľa mapy alebo kategórií.

Chcem platiť kartou, ale nemám ju pri sebe

Stačí vám mobilná aplikácia Benefit Plus a virtuálna karta. Pri platení kartou Benefit Plus stačí obchodníkovi nadiktovať 8-miestne číslo karty. Ak platba vyžaduje snímanie čiarového kódu, stačí predložiť virtuálnu verziu karty v mobilnej aplikácii.