Potrebujete s niečim poradiť?

Napíšte na našu zákaznícku linku, kde sme pre vás každý pracovný deň od 8 do 17 hodin, alebo nám napíšte e-mail na adresu info@benefitplus.sk

FAQ

Kde nájdem svoj zostatok bodov?

Počet bodov, ktoré môžete použiť, nájdete hore v modrej lište po prihlásení do aplikácie.

Môžem zmeniť moje kontaktné údaje?

Áno, svoje kontaktné údaje si môžete ľahko zmeniť v aplikácii Benefit Plus v záložke Nastavenie.

Stratil(a) som alebo mi bola odcudzená karta. Ako mám postupovať?

Kartu si, prosím, zablokujte v aplikácii Benefit Plus v záložke Nastavenie. Pre objednanie novej karty kliknite v záložke Nastavenie na tlačidlo Objednanie náhradnej karty.

Kde nájdem zoznam miest, kde môžem uplatniť moje benefitové body?

Aktuálny zoznam partnerov nájdete v aplikácii Benefit Plus pod záložkou Zoznam benefitov. Benefity môžete v aplikácii vyhľadávať aj podľa mapy alebo kategórií.