Vyhľadávanie

Mohlo by vás zaujímať

Cestovanie
Krása
Kultúra a zábava
Nakupovanie
Osobný rozvoj
Šport
Zdravie
25. 1. 2024
Využívate Cafeteriu Benefit Plus, no niektoré veci vám nie sú úplne jasné? Neviete, akú platnosť má vaša poukážka, alebo ako si uplatniť rekreačný poukaz? Pripravili sme pre vás odpovede na často kladené otázky, ktoré vás môžu zaujímať.

Ako si vytvorím rekreačný poukaz cez Benefit Plus?

1. Vyberte si poskytovateľa z ponuky v benefitovom účte – Rekreačné poukazy a požiadajte ho o cenovú ponuku a rezerváciu.

2. Nabite si peňaženku Rekreačné poukazy (ak ju už nemáte vopred nabitú).

3. V benefitovom účte nájdite poskytovateľa, s ktorým ste sa dohodli na rezervácii, a vytvorte si rekreačný poukaz.

Tento poukaz vám bude zaslaný na e-mail, ktorý ste uviedli vo svojom virtuálnom účte. Pri platbe za pobyt následne predložte rekreačný poukaz.

Podrobnejší postup a ďalšie informácie nájdete priamo vo vašom benefitovom účte.

Na ktorých poskytovateľov je možné uplatniť benefitové body?

Body môžete využiť na tých poskytovateľov, ktorí sa nachádzajú vo vašom benefitovom účte.

Aká je platnosť benefitových poukážok?

Platnosť benefitových poukážok je zvyčajne 12 mesiacov od ich vystavenia. Informácia o platnosti je vždy uvedená na samotnej poukážke.

Kde môžem nájsť benefitovú poukážku, ktorú som objednal/a?

Po zadaní objednávky je poukážka automaticky zaslaná na váš e-mail. Taktiež máte možnosť si poukážku stiahnuť cez mobilnú aplikáciu v sekcii " Transakcie ". Stačí kliknúť na šípku umiestnenú na pravej strane.

Kde si zmením kontaktné údaje?

Aktualizáciu kontaktných údajov môžete vykonať v časti "Nastavenia " (vpravo hore) vo svojom benefitovom účte. V mobilnej aplikácii nie je možné realizovať túto zmenu, preto odporúčame prihlásiť sa cez webový prehliadač na vykonanie potrebných úprav.

Chcem pridať nového poskytovateľa do Cafeterie. Ako postupovať?

Pre pridanie nového poskytovateľa do Cafeterie nám pošlite e-mail na adresu partnerisk@benefit-plus.cz. V správe uveďte názov poskytovateľa a prípadne jeho kontaktné údaje. Na základe vášho e-mailu bude naše partnerské oddelenie kontaktovať poskytovateľa s návrhom spolupráce.

V prípade akýchkoľvek otázok sa neváhajte obrátiť na naše zákaznícke centrum prostredníctvom e-mailu na info@benefitplus.sk alebo telefonicky na číslo +421 220 862 220.

Myslíme na Vás.

Benefit Plus

Zaujal Vás článok? Zdieľajte ho ďalej!